עבור לתוכן

חנות היבואן הרשמי | משלוח חינם בכל הזמנה

איך נשמור על חליפת הגלישה

איך נשמור על חליפת הגלישה

קניתם/ן חליפת גלישה ומעוניינים/ות לשמור עליה כדי שתוכלו להמשיך לגלוש בכיף בחורף? קבלו מדריך קצר על תחזוקה נאותה של חליפת הגלישה.
עוד לא רכשתם/ן? כנסו ל"איך לבחור חליפת גלישה"

טיקטים

לא תולשים טיקטים של חליפה חדשה. גוזרים אותם, או את חוט הפלסטיק שמחזיק אותם. אנחנו לא רוצים לייצר חורים קטנטנים מיותרים. חליפת הגלישה עשויה חומרים אלסטיים. כל חור קטן, מהר מאוד יהיה גדול
איך לשמור על חליפת הגלישה

לבישה והורדה של חליפת הגלישה

לבישת חליפת הגלישה:

בעת לבישת החליפה, אנחנו נמתח אותה. חשוב לשים לב שהמתיחה מתבצעת כמה שיותר קרוב לאיזור שמייצר את ההתנגדות. לדוגמא, כשנכניס את הרגל לתוך מכנס החליפה, חשוב לאחוז כמה שיותר קרוב לקרסול ומשם למשוך כלפי מעלה. כככל שנמשוך קרוב יותר לאיזור שמייצר את ההתנגדות (כמו הקרסול, בדוגמא), כך נמתך פחות תפרים, לאורך החליפה, ונשאיר אותה אפקטיבית לאורך זמן.
במקרה של חליפת גלישה רטובה, או אחת שקשה לנו להכניס אליה את הידיים/רגליים. מומלץ להשתמש בשקית ניילון ש"נלבש" כמו גרב/כפפה על כף הרגל/יד. כך הרגל או היד, תחליק בנעימים לתוך השרוול, ונמנע ממתיחה משמעותית של הניאופרן (ה"בד" ממנו עשויות חליפות גלישה) והתפרים.

הורדת חליפת הגלישה:

להימנע ממתיחות מיותרות. אם החליפה נתקעת באיזור הקרסול. "לקלף" את החליפה מהקרסול ולא לבקש ממישהו שימשוך את החליפה בחוזקה.
לא לדרוך על החליפה כשפושטים אותה. החיכוך עם הרצפה ועם אבנים, עשוי לייצר קרעים. מומלץ לפשוט את חליפת הגלישה בעת ישיבה, או כשעומדים יציבים על משטח נוח, וחלק.
ללבוש חליפת גלישה

טיפול לאחר שימוש

שטיפת חליפת הגלישה:

שטיפה במים מתוקים וקרים. רצוי "להטביע" בתוך אמבט או גיגית, ולתת לחליפה קצת זמן השריה. לאחר מכן לבצע כמה הטבעות כדי להוציא כמה שיותר גרגרי חול נסתרים. למי שאין אמבט או גיגית, אפשר לשטוף במקלחת. שימו לב שהמים קרים, ולא להשתמש בסבון. אין לשטוף במים חמים שורפים, וכמובן לא לכבס במכונה. זו חליפת גלישה, אתם לא הולכים איתה למסיבות ואירועים.

ייבוש חליפת גלישה:

אין קללה שלא נאמרת כשלובשים חליפה רטובה בבוקר של יום חורף קר. וזה אחרי שקניתם/ן חליפה שמתייבשת ברבע שעה :-) ועדיין, אם תרצו שהחליפה תמשיך להיות אפקטיבית, ייבוש נכון הוא קריטי בשימור התכונות של החליפה. רצוי לייבש את החליפה באויר הפתוח ובאיזור מוצל. אפשר לשים אותה בשמש ל"בוסט" קצר, ברבע שעה הראשונה שלאחר שטיפתה. ייבוש מלא בשמש, יפגע באלסטיות של החליפה ויגרום לבלאי מהיר של איזורי ההלחמה בתפרים. כדי להשיג ייבוש מלא, צריך כמובן להפוך אותה לאחר שצד אחד מתייבש.
איך לייבש חליפת גלישה

אחסנה של חליפת הגלישה

אחסון לטווח קצר:

אם נדבקתם/ן בחיידק הגלישה (גלים, סאפ, רוח, ווינג, קייט וכו' וכו') ואתם מספיק נחושים, זה אומר שבחורף, החליפה תהיה פעילה בתדירות יחסית גבוהה. לאחר שתייבשו אותה, אפשר לשים בארון, רצוי בתליה.

אחסון לטווח ארוך:

מתישהו באיזור אפריל-מאי, תרגישו שהגיע הזמן לעבור לפתרונות עונות המעבר, ולתת לחליפת הגלישה לנוח. יש לוודא ייבוש מושלם. מושלם, כן. להקפיד שלא נשאר שום קפל לח. לאחסן בארון תליה, ולתלות אותה על קולב, כפי שתולים חולצה. לא לאחסן אותה מקופלת. פתיחתה לאחר יותר מחצי שנה, עשויה לייצר שברים קטנים באיזורים המודבקים.

לסיכום:

  • גזירת טיקטים
  • לבישה ופשיטה נאותים
  • שטיפה במים קרים מתוקים לאחר שימוש
  • ייבוש באויר הפתוח ובאיזור מוצל
  • אחסון בתליה על קולב
תקפידו על כך, החליפה תשמש אתכם/ן הרבה חורפים. מומלץ!!
חסר לכם משהו לסשן הבא? כנסו למחלקת הגלישה שלנו

הוסף הערה

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

חיפוש

עגלת הקניות

עגלת הקניות ריקה
קנה/י עכשיו