עבור לתוכן

חנות היבואן הרשמי | משלוח חינם בכל הזמנה

איטאלו פריירה גולש גלים

איטלו פריירה על גג העולם – אלוף העולם בגלישת גלים 2019

איטלו פריירה, החיה הברזילאית, הגולש שנותן את האיירים הכי גבוהים שיש, יכול להסתכל לשמיים ולצעוק לסבתו שנפטרה לא מזמן: אני אלוף עולם סבתא. לא סתם אלוף, עם המון אופי, פלפל וסטייל, כמו שמצפים מאלוף עולם ברזילאי.
איטלו פריירה אלוף עולם
הגענו ליום הסיום של התחרות כשיש הרבה על מה להילחם במים: אליפות עולם כמובן, כרטיסים לאוליפיאדה, טריפל קראון (3 תחרויות סיום העונה בהוואי), הישרדות בסבב וכמובן הכבוד של להיות ה Pipe Master. עוד דבר ידענו – אליפות העולם תעבור דרך קלי וג'ון ג'ון. לא רק שזה המגרש הביתי שלהם, הם גם במאבק ראש בראש על כרטיס אולימפי אמריקאי ונראו חדים מאוד בסיבובים הראשונים.
ג'ון ג'ון וקלי
אז האליפות בהחלט עברה דרכם. ג'ון ג'ון פלורנס פגש את גבריאל מדינה ברבע גמר והוכה שוק על ירך. מדינה היה רעב יותר, חד יותר ופשוט היה טוב מג'ון ג'ון. קלי הגיע עד לחצי, שם פגש את איטלו, שכבר הבנו שזה היה היום שלו. JJF יהיה הנציג האמריקאי השני באולמפיאדה, יחד עם קולוהה אנדינו.
מלחמות מלוכלכות אמרנו, אז בבקשה. חצי דקה לסיום המקצה מול קאיו איבלי, גבריאל מדינה לקח לו גל על הפרצוף בשביל לחסום אותו בכוונה. קיבל פסילה של גל, אך הוא ידע שזה יספיק לו. מגעיל ומלוכלך. את העונש הוא קיבל בעיתוי הכי כואב ובמזומן.
מדינה גונב גל לקאיו איבלי
קיבלנו את הסיום הכי דרמטי שאפשר לעונה הזו. גמר של שני הטוענים לכתר, ראש בראש, איטלו מול מדינה.
גבריאל מדינה הוא הגולש שאף אחד לא רוצה לפגוש מולו במקצה. קודם כל, הוא טוב מידי. ערימה של כישרון, אתלטיות, ויכולת להפציץ בכל סוג של גל. דבר שני, מדינה יעצבן וילחיץ את הגולש שמולו מהרגע הראשון. יקח את הגל הראשון, יצבור מהר ניקוד, ישב לו על הזנב ולא יתן לו לנשום. ואת כל זה, איטלו עשה למדינה. נתן מלחמת עולם על הגל הראשון ולקח לו אותו. אחרי 5 דקות כבר היה עם ניקוד של 14. מפה, המקצה היה בשליטה שלו. מדינה שילם במזומן על הלכלוך מול איבלי.
איטלו בצינור מושלם
את האליפות פריירה לקח לא רק בגמר הזה, אלא בזכות עונה מעולה עד לרבע האחרון והתפוצצות בשלושת התחרויות האחרונות. איטלו פריירה הוא פצצת אנרגיה אמיתית, גולש כוח (Power surfer) מטורף, שמרחף את האיירים הכי גבוהים בסבב ונותן שואו אדיר לקהל. כמו מדינה וג'ון ג'ון לפניו, הוא הוכיח שאלוף עולם צריך להיות הכי טוב בכל סוגי הגלים וכמובן עם ראש שמחובר חזק לצוואר. כיף לראות אותו, ואין לי ספק שהוא ימשיך להיות בחבורה המובילה בעשור הקרוב.
הטריפל קראון של קלי סלייטר בגיל 47!! יש שמועות שהוא מפסיק עם הסבב, נעדכן על זה. בשנה הבאה נקבל את ג'ק רובינסון האוסטרלי בן ה 22 לסבב. מאז גבריאל מדינה, לא היתה כזו ציפיה לגולש בסבב. אם יבין שיש חיים מחוץ לאינסטוש, אנחנו נהנה.
ג'ק רובינסון מטייל בהוואי

הוסף הערה

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

חיפוש

עגלת הקניות

עגלת הקניות ריקה
קנה/י עכשיו