עבור לתוכן

חנות היבואן הרשמי | משלוח חינם בכל הזמנה

סקייטבורד מדמה גלישה

סקייטבורד, קארבר, קרוזר, לונגבורד - מה זה בכלל

חיפשתם בגוגל סקייטבורד וגיליתם שזה עולם ומלואו, קבלו מורה נבוכים קצר.

סקייטבורד

כשחושבים על סקייטבורד קלאסי, מתכוונים לסקייט טריקים. כזה שקופצים איתו מדרגות, עושים סליידים על מעקות ונותנים בראש בסקייטפארק. המונח המקצועי זה סקייטבורד דאבל קיק, בגלל שיש לו גם קיק אחורי וגם קידמי. קיק - החלק של הקרש שמתרומם (רוקר, אם אתם מגיעים מהגלישה). הקיק הכפול מאפשר מגוון רחב של תרגילים והופך את הסקייט לדו כיווני כשצריך. סקייטבורד קומפלט כזה, יגיע עם צירי סקייטבורד נמוכים למהירות ויציבות, וגלגלים בעלי דרגת קשיחות גבוהה למהירות על משטחים חלקים. גם היום, כשיש שלל המצאות ושכלולים, זה עדיין סוג הסקייטבורד הפופולרי ביותר, בייחוד אצל נוער וילדים.
למי זה טוב - ילדים ונוער, הסקייט הפופולרי בענף. כל מי שמחפש טריקים, קפיצות, אולי (ollie) וכו'.
למי פחות טוב - מחפשים כלי שכיף לנוע איתו מרחקים ברחבי העיר? זה לא בשבילכם.
איך נחפש בגוגל - סקייטבורד, סקייטבורד דאבל קיק, סקייטבורד קומפלט
כנסו לבחירת סקייטבורד
סקייטבורד קומפלט
יש סרטון, למי שרוצה חיזוק לטקסט

 

סרף-סקייט או סקייט-סרף

רובנו קוראים לו קארבר (שם של מותג שמייצר בורדים כאלה), או סקייטבורד מדמה גלישה. המיוחד בו - לצירי הסקייטבורד הזה יש מרחב תנועה גדול שמאפשר לסקייטרים שעליו לעשות פניות חדות מאוד ללא צורך בניתוק שני הגלגלים הקדמיים מהרצפה. דבר נוסף, התחושה והתנועות בזמן הגלישה על הסרף-סקייט מזכירים גלישת גלים, מכאן שמו: מדמה גלישה.
למי זה טוב - גולשי וגולשות גלים שרוצים להתאמן על "יבש", מי שמחפש טריקים שונים ו"חלקים" יותר מאלו שעושים על סקייטבורד קלאסי.
למי פחות טוב - מחפשים סקייט לתרגילים רדיקליים, קפיצות, מדרגות וכו'? זה לא בשבילכם. מחפשים כלי תחבורה עירוני זעיר? יש סקייטבורדים טובים יותר לכך.
איך נחפש בגוגל - סרף קייט, סקייט סרף, סקייטבורד מדמה גלישה, קארבר
כנסו לבחירת סרף סקייט
סרף-סקייט קארבר מדמה גלישה carver

לונגבורד

באופן מפתיע, הלונגבורד ממש ארוך :-) בערך פי 1.5 מסקייטבורד דאבל קיק. יגיע באורך של איזור ה 40 אינצ' וצפונה (האמריקאים שולטים בענף - הכל באינצ'ים). לונג בורד זו קטגוריה בפני עצמה בעולם הסקייטבורדים. יש כאלה שמיועדים לשיוט ברחבי העיר, כאלה לתרגילים, וכלים רדיקליים ומהירים לחבר'ה בעלי רמת טרפת גבוהה שיורדים את האלפים ב 80-90 קמ"ש. סקייטבורד לונגבורד יכול לשמש אותנו לאימון אירובי, לסיבוב של כיף וסטייל בשכונה, וגם לתחבורה עירונית זעירה. הוא מהיר, עובר מכשולים בזכות גלגליו הגדולים וציריו הגבוהים, מאוד יציב והדחיפה עם הרגל מאוד יעילה. מה שמאפשר גם לבני 43 שמעולם לא הניחו רגל על בורד כלשהו, להתחיל ולהתגלגל בכיף יחד עם הילדים. גולשי הגלים וסנובורד? בגלל גודלו, הלונג יחייב אתכם לעשות תנועות כמו שצריך בשביל לייצר פניות טובות - אחלה אימון. סקייט מדמה גלישה, גורם לנו קצת "לרמות", בגלל הצירים הגמישים שלו.
למי זה טוב - מי שרוצה לגמוע מרחקים משמעותיים עם כלי תחבורה זעיר, אימון אירובי לייט כיפי, מי שמחפשת להסתובב בטיילת בסטייל, גולשי גלים וסנובורד שרוצים להתאמן על "יבש", משוגעי downhill.
למי פחות טוב - ילדים קטנים (כלי בגובה שלהם), סקייטרים קלאסיים.
איך נחפש בגוגל - סקייטבורד לונגבורד, לונגבורד
כנסו לבחירת לונגבורד
סקייטבורד לונגבורד

קרוזר

סקייטבורד שנועד לשייט ברחבי השכונה והעיר. הקרש שלו רחב יותר מזה של הסקייטבורד הקלאסי וצורתו מזכירה גלשן גלים שורט-בורד, עם קיק אחורי. הקרוזר מזכיר במאפייניו לונג בורד: גלגלים גדולים ורכים, צירים גבוהים. היתרון שלו, קטן יותר וקל לתמרון ולנשיאה. החיסרון, מעברי מכשולים ומהירות נמוכה. בעשור האחרון התפתחה אופנה סביב קרוזרים עם קרש פלסטי, בלוק שמזכיר סקייטבורדים מהסבנטיז. הרבה קוראים להם סקייטברוד פני, על שם המותג שעשה להם החייאה. כלים מדליקים, יפהפיים וקטנטנים, כיפים לגלגול וקלים לנשיאה בגלל גודלם הקטן.
למי זה טוב - ילדים, נוער וכל מי שרוצה כלי תחבורה זעיר ומדליק לשכונה ולעיר, קרוזר פלסטי למחפשי הסטייל והצבעים, קרוזר פלסטי קטן כסקייטבורד ראשון לילדודעס קטנים.
למי פחות טוב - סקייטרים שמחפשים תרגילים ושיגועים, מי שרוצה לעשות נסיעות עירוניות ארוכות.
איך נחפש בגוגל - קרוזר, סקייטבורד קרוזר, סקייטבורד פני, קרוזר פלסטיק
כנסו לבחירת קרוזר
סקייטבורד קרוזר פני

הוסף הערה

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

חיפוש

עגלת הקניות

עגלת הקניות ריקה
קנה/י עכשיו