עבור לתוכן

חנות היבואן הרשמי | משלוח חינם בכל הזמנה

פיליפה טולדו אלוף אוסטרליה

צלצל בפעמון, פיליפה, צלצל

פיליפה טולדו, מנצח את התחרות ב-בלז ביצ' (bells beach), מצלצל בפעמון המקומי, ועולה למקום הראשון בסבב העולמי.
פיליפה טולדו מנצח תחרות באוסטרליה
איזה כיף לכתוב דבר כזה. פיליפה טולדו #1 בעולם. אולי אולי, 2022 תחייך אליו והוא ישאר באותו מקום דירוג גם לאחר התחרות האחרונה. באירוע הגמר הוא יהיה. מוזמנים לגזור ולשמור ולבדוק אותי.

פיליפה טולדו מודל 2022

ולמה אני כל כך בטוח בפיליפה. כי הוא הוסיף המון כוח לגלישה שלו. זה מטבל את הסטייל שלו עם עוצמה ואינטנסיביות ויוצא חריף חריף. דבר נוסף, יש בו משהו מאוד בוגר בשתי התחרויות האחרונות (פורטוגל ובלז ביצ' אוסטרליה). הוא מאוד דומיננטי במקצים שלו, מנהל אותם נכון ומלחיץ את הגולש המתחרה. וכל זה בלי לוותר לנו, האוהדים/צופים, על הז'וגו בוניטו שהוא מביא לגלים. ביצועים חדים, רדיקליים והמון המון זמן אוויר.
פיליפה טולדו באייר

המבחן של פיליפה טולדו יהיה בעקביות ובהמשכיות ביתר התחרויות של העונה. יהיה מעניין ובעיקר כיף להמשיך ולעקוב אחרי הגולש המלהיב הזה.

גם ג'ון ג'ון פלורנס הגיע לריפקארל פרו בלז ביצ'

בהחלט. רק שלצערו הוא פגש את פיליפה טולדו ברבע גמר, ושם הסתיימה לו התחרות. ג'ון גלש טוב והיה נראה עוצמתי, עד הרבע גמר :-)
אית'ן יואינג גם הפציץ וגם, נאלץ לפגוש את פיליפה, לצערו. ג'ק רובינזון בתחרות טובה, מראה כמה כיף לראות אותו מפציץ בתחרויות. יאללה, צא קצת מהאינסטוש ג'ק, הסבב רוצה אותך אליו.
ג'ק רובינזון גולש גלים

קנואה איגראשי ואיטלו פריירה חיפשו חוף אחר באוסטרליה

2 הטאלנטים, קנואה ואיטלו, לא ירצו לזכור את התחרות הזו. קנואה כנראה השתכר קצת מאויר הפסגות ויאלץ לעבוד קשה כדי לחזור למקום הראשון. ואיטלו, חשב שיפרשו לו שטיח אדום לגמר וגילה, שג'ק רובינזון פחות מתחשב. הם עדיין ממוקמים גבוה (2 ו 7 בהתאמה) והציפיות שנראה את שניהם בתחרות הגמר, נותרו במקומן.

המרגרט ריבר פרו mid season cut

התחרות הקרובה - מה 24.4 במרגרט ריבר, אוסטרליה - הולכת להיות מלחמת עולם. לראשונה יכנס מנגנון חיתוך הסבב של אמצע העונה. 22 הגולשים שימוקמו, באופן מפתיע, במקומות 1-22, ימשיכו איתנו עד לסיום העונה. כל היתר יתחרו על המשך חייהם בסבב של 2023. אני מצפה לשינוי הזה. היתה תחושה בסבב, שגולשים משייטים להם רוב העונה, ולקראת הסוף, לוחצים על הגז להבטיח את מקומם בסבב של שנה לאחר מכן. עכשיו כל תחרות קובעת גורלות. מניח שנראה הרבה התרגשות, לקיחת סיכונים, בכי לשופטים ועוד כל מיני.
תעקבו.
אשמח לתגובות שלכם/ן ושיתופים כמובן.
יאללה ביוש,
חן הייניש

הוסף הערה

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

חיפוש

עגלת הקניות

עגלת הקניות ריקה
קנה/י עכשיו