עבור לתוכן

חנות היבואן הרשמי | משלוח חינם בכל הזמנה

בגדי רכיבה איכותיים

בגדי המותג סייקולוג'י מגיעים לישראל Cycology

יותר מגאים לבשר לכם שמותג בגדי הרכיבה האוסטרלי Cycology מגיע לישראל, באמצעות Free Sport כיבואן רשמי. כנסו לבחור את פריט Cycology החביב עליכם.
למה דווקא Cycology? תסתכלו פה:
טייצ רכיבה נשים

מאיפה נחתו עלינו הסייקולוג'י האלה?

סייקולוג'י נוסדה לפני עשור בחופים הצפוניים של סידני ע"י רוכבי אופניים. מתוך כוונה להביא לביגוד של ענף האופניים בשורה של עיצובים צבעוניים, מדליקים בטירוף ועושים חשק לצאת החוצה ולעלות על האוכף. הכל כמובן ללא פשרות על איכות המוצר. החבר'ה האוסטרלים האלה אולי השתוללו בעיצובים, אבל מבחינת איכות, יש הקפדה על החומר, הרכב האריגים, תפרים שטוחים וחלקים, שימוש בצבעים הטובים ביותר בתעשיה ותכנון פונקציונלי מלא של הבגד או האביזר. הכל כדי שאנחנו נרגיש הכי טוב שאפשר על אופני הכביש או השטח שלנו.
גרבי רכיבת אופניים

על איזה ביגוד מדובר?

כל מה שרוכבת או רוכב האופניים צריכים. ולא משנה אם אתם על אופני הרים או אופני כביש. לכולם יש את הסטייל התואם. חולצות רכיבה, חולצות רכיבת שטח פרירייד, טייצים, ביב, ביגוד שכבת בסיס, כובעים, כפפות, באפ, אפילו כיסוי לאוכף (נשבע לכם שיש דבר כזה).
כיסוי אוכף לאופניים

מחירי השקה

יאללה, כנסו וביחרו את החולצה הבאה שלכם. תאמינו לי, שלא תוכלו להישאר דקה בבית אחרי שהיא תגיע. הכל כרגע במחירי השקה. תתחדשו.

הוסף הערה

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

חיפוש

עגלת הקניות

עגלת הקניות ריקה
קנה/י עכשיו