עבור לתוכן

חנות היבואן הרשמי | משלוח חינם בכל הזמנה

בגדי רכיבה נשים

ביגוד אופניים - אופני שטח ואופני כביש

רכשתם אופניים (עוד לא? כנסו לפה ותבינו איזה זוג מתאים לכם/ן), יצאתם החוצה וגיליתם שאתם לא מעודכנים אופנתית? פפם!! זה הזמן לקנות קצת ביגוד.
אופנה זה חשוב ומגניב, אבל, באופני שטח ובאופני כביש, הביגוד, הוא בעיקר פונקציונלי. יאללה, נתחיל.
ביגוד רכיבת כביש

חולצת רכיבת אופניים

בואו נתחיל מהבסיס, בד מנדף וקל משקל. כמו בכל פעילות ספורטיבית אחרת, בד מנדף זיעה שלא יספוג את כל כמויות הנוזלים שאנחנו מוציאים, יעשה את הפעילות כיפית יותר. הזיעה, מעבר לתחושה הלא נעימה שעושה לנו, גם מייצרת משקל עודף על הבגד. כל גרם שאנחנו לוקחים איתנו, צריך לטפס איתנו לראש ההר, אם אפשר בלעדיו, עדיף.

כיסים ותאי איחסון

סשן רכיבת כביש או רכיבת שטח זה אירוע של לפחות שעה. לרוב זה יהיה שעתיים וצפונה. מכאן עולה הצורך לנשיאת דברים איתנו, כמו: טלפון כאמצאי חילוץ, אולר אופניים, מפתח של המכונית, ג'ל אנרגיה, בננה וכו'. תאים אחוריים פתוחים יחד עם תא סגור למפתח, ישפרו את חוויית הרכיבה ויחסכו מכם לקחת תיק רכיבה או תיק אוכף, שמוסיפים משקל. מזכיר, כל גרם נוסף, מטפס איתנו למעלה.
חולצת רכיבת שטח קרוס קאנטרי

ריצ'רץ' קדמי

אני קונה רק עם ריצ'רץ'. למה? מכניס אויר, מצנן, מייבש את הזיעה וחוסך משקל. לא להגזים בפתיחת החולצה. בירידה מהירה עלולים להיכנס מעופפים שעשויים לגרום לנו לעשות שטויות. פיצ'ר חשוב.
 

חולצת רכיבה פרירייד

סטייל של רוכבי/ות שטח. בניגוד לרוכבי הכביש וה XC, רוכבי ה AM/אנדורו/דאון היל אוהבים בגדים אחרים. למה? לא יודע. אופנת רכיבת השטח מאופיינת בביגוד משוחרר יותר, לא צמוד ועם צבעים עזים (מידי :-) ). חולצת פרירייד, מזכירה בפונקציונליות שלה, כל חולצת ספורט מנדפת אחרת. לרוב תהיה ללא כיסים. כשתגיעו למכנסי רכיבה באגי, תבינו למה לא צריך כיסים בחולצה.
חולצת אופני הרים

מכנסי רכיבה טייצ עם פד

מכנס רכיבה טייצ זה ה דבר. יושב בצורה מושלמת על הגוף. צמוד, כך שפחות חשוף להיתקע באוכף, בענפים וכו'. וכמובן יש את הפד. יספרו לכם שזה פד 3D, או פד F3 או כל דבר אחר שלא יגיד לכם כלום. הכל טוב, העיקר שזה לא מעור צבי, כמו פעם. הפד מונע שפשפות וכאבי מפשעה מהאוכף (הדבר הזה שאתם/ן עדיין קוראים לו כיסא). תיאום ציפיות: לאחר הרכיבה הראשונה המפשעה תכאב, גם אם תשימו את אבות אבי הפדים. חלק מהיצרנים יספרו שיש למכנס הרכיבה הרבה פאנלים (משפר אחיזה), חלק יגידו שזה יוצר כמקשה אחת וזה יתרון. שימו לב שיש תא אחורי נסגר למפתח. המלצה שלי להתחלה - לכו לחנות למדוד, וקנו בהתאם לתקציב.
מכנס רכיבת כביש ושטח טייצ

מכנסי רכיבה באגי

המשלים של חולצת פרירייד. מכנס הבאגי מזכיר כל ברמודה אחרת. לשים לב שהוא עשוי מבד קל משקל (בד"כ היצרן ישוויץ עם זה) ואלסטי באיזור החגורה. יתרון שיש למכנס רכיבה באגי זה הכיסים. אפשר לשים שם את כל הבית. חיסרון - יש דגמים ללא בטנה עם פד, במקרה כזה תוסיפו לעסקה תחתון בוקסר רכיבה מרופד עם פד.
מכנס רכיבה באגי

צבעים זוהרים

שמתם לב שכל מי שעל אופניים מלא בצבעים מזעזעים. כן זה קטע, שילוב של אופנה וצורך בטיחותי. הנראות שלנו חשובה גם בכביש וגם בשטח, וצבעים זוהרים כמובן עושים את העבודה של הבולטות. שימו עליכם/ן חולצה כתומה זרחנית וצאו לדווש.
בגדי רכיבת אופני שטח
האביזרים לא נגמרים בביגוד. כנסו לכאן ותבינו מה כדאי לקנות ומה קצת פחות.

הוסף הערה

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

חיפוש

עגלת הקניות

עגלת הקניות ריקה
קנה/י עכשיו