עבור לתוכן

חנות היבואן הרשמי | משלוח חינם בכל הזמנה

איך בוחרים קסדה לאופניים

איך בוחרים קסדה לאופניים

קסדה זה החיים. פשוט כך. קסדה אינה אביזר אופניים, קסדה היא ציוד הכרחי, לכל רכיבה. גם אם נסעתם לקפה הקרוב לביתכם. לעמוד הקסדות
דברים שצריך לשים אליהם לב

חורי אוורור בקסדה

באופן מפתיע, נועדו להכניס אוויר. היצרנים נוהגים להשוויץ בכמות החורים. אוורור טוב, מייבש את הזיעה ומפחית חדירת זיעה לעיניים. זיעה שחודרת לעיניים, מעבר לזה שהיא מציקה, מסכנת אותנו, כי עלולה לגרום לתשומת ליבנו להיות מוסטת.
חורי אוורור בקסדה

רשת נגד חרקים בקסדה:

למנוע כניסת חרקים בין הקסדה לראש. הרשת בד"כ תהיה בשורת החורים הראשונה.
חרקים מעופפים אוהבים להיכנס דרך פתחי האוורור ואז להיתקע בין הראש לקסדה. במקרה הטוב זה מעצבן. במקרה הפחות טוב, נכנסת צירעה, עוקצת, וזה עלול להסיט את תשומת ליבנו ולסכן אותנו. פיצ'ר חשוב.
רשת חרקים בקסדה

איחסון משקפי שמש בקסדה:

מאוד נוח, בייחוד לזמן טיפוס כשאין אוורור מספק ליבש את האדים מהעדשות. תוקעים את משקפי השמש במקום הזה בקסדה. אם אין, משחילים אותן הפוכות בפתחי האוורור.
מצחיה: תוספת צל והגנה מפני חדירת מעופפים לעיניים.

מיפס:

מערכת הגנה על המוח. נכון, זה התפקיד של הקסדה. המיפס (mips) משפרת את יכולת ההגנה של הקסדה בכך שמאפשרת בזמן מכה לקסדה לזוז קלות לכל הכיוונים ולהחליש את האנרגיה שתגיע למוח. חשוב.
מיפס mips

מערכת התאמה לראש:

נמצאת בחלק האחורי של הקסדה, ונועדה להתאים בצורה מיטבית את היקף הקסדה לראש. אם אין (בד"כ בקסדות סטריט), חובה למדוד את הקסדה.
מערכת התאמה לראש headset

סוגי קסדות

קסדה חצי

יושבת על החלק העליון של הראש. בשימוש בעיקר של רוכבי כביש, ושטח קרוס קאנטרי. יתרונות: קלה, מאווררת. חסרונות: כל מה שתחת איזור ההגנה, חשוף.
קסדה חצי, רוכבים מתחילים, רוכבי כביש, רוכבי XC

קסדה מלאה

החלק האחורי יורד לכיוון העורף. בעיקר בשימוש של רוכבי שטח הטכניים יותר. יתרונות: עדיין קלה, עדיין מאווררת ומספקת יותר הגנה מאחותה החצויה. חסרונות: המשקל עולה, יותר חמה, סוגרת קצת על האוזניים ומפחיתה שמע.
אופני הרים all mountain

קסדה פולפייס

מזכירה במראה קסדת אופנוע. נותנת הגנה היקפית לכל הראש ועד ללסת. רוכבי אנדורו אגרסיביים ומשוגעי הדאון היל אוהבים אותה. יתרונות: הגנה מירבית, לוק מהקליפים של רד-בול. חסרונות: משקל, חם בראש, פגיעה בשמע, שדה ראיה מופחת.
רכיבה טכנית, אנדורו, דאון היל, קסדה פולפייס

קסדת סטריט

עגלגלות כאלה עם מראה "ביצתי" קצת. נראה אותן על רוכבים עירוניים ועל מתגלגלי ענפי הרולר השונים. יתרון: לוק אששש. חיסרון, משקל יחסית גבוה לגודלה, חמה, לעיתים מגיעות ללא מערכת התאמה לראש.
קסדת אורבן, רכיבה עירונית, קסדת סטריט, קסדה פריסטיילל

קסדת כביש נג"ש

קסדה שנותנת דגש מעבר להגנה, על מבנה אווירודינמי, לטובת מקצי נג"ש. יתרונות: מושלמת לנג"ש. חסרונות: מושלמת לנג"ש.
קסדה לאופני נג"ש

ציוד הכרחי נוסף לרכיבת אופני שטח

רוצים לדעת מה עוד צריך? צריך, תאמינו. כנסו לכאן וקבלו מושג

הוסף הערה

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

חיפוש

עגלת הקניות

עגלת הקניות ריקה
קנה/י עכשיו