עבור לתוכן

חנות היבואן הרשמי | משלוח חינם בכל הזמנה

בקבוק ספורט

ציוד הכרחי לרוכב אופני שטח מתחיל

השתכנעתם, בשכל, להתחיל לרכוב על אופניים. אתם מנסים להכין תקציב בראש וזה לא נגמר. הפוסט יעשה לכם סדר בציוד האופניים הדרוש.
במיוחד בשבילך, בנינו את הקטגוריות הבאות: ציוד חובה חובה, ציוד חובה, ציוד שכדאי, ציוד שאפשר בלי אך משפר חוויה, ציוד שאפשר בלי.
קנית אופניים, כן? אהה לא? רוצה לדעת אילו אופניים לקנות, זה כבר בפוסט של אילו אופני שטח לקנות.
  • ציוד חובה חובה: קסדה
  • ציוד חובה: בקבוק, משקפיים, כפפות
  • ציוד שכדאי: ביגוד, נעלי רכיבה, פדל קליטים או פלאט, מיגון, תיק ושקית שתיה, אולר אופניים, ציוד תיקון פאנצ'ר, משאבה, תיק אוכף, באפ, גרביים ארוכות, מנשא אופניים לרכב, שמן שרשרת
  • ציוד שאפשר בלי אך משפר חוויה: מחזיק טלפון סלולרי לאופניים, בנדנה, כיסוי למושב הרכב, שעון ספורט
  • ציוד שאפשר בלי: מגני נעליים לחורף, מראה לקסדה, סולם להעמסת אופניים על מנשא גג!!!, מנקה שרשרת, כיסוי אוכף שעושה נעים בטוסיק ועוד הפתעות..........

ציוד חובה חובה

קסדה

קסדה אינה אביזר. קסדה זה החיים נקודה. בלי קסדה, לא עולים על האופניים. זה לא משנה אם זו קסדה מלאה, קסדה מאווררת, קסדת פרי סטייל או קסדת פול פייס. העיקר שתהיה לכם הגנה על הקודקוד. כנס/י לפירוט על עולם הקסדות
קסדת שטח מלאה

ציוד חובה

בקבוק רכיבה, משקפי רכיבת שטח, כפפות אופני הרים

בקבוק

מהר מאוד תבינו שחצי שעת רכיבה עושה חשק לעוד. בקבוק מים של 600-700 מ"ל יהיה מעולה ל 1-1.5 שעות (תלוי בחום ובך). להקפיד שיהיה לו פתח שתיה נוח לתפעול. כל היתר (דופן כפולה, מחזיר אור וכו') זה בונוס. שימו לב שיש לכם מחזיק לבקבוק שמחובר לשלדה. אם אין, לקנות.

משקפי רכיבה/ספורט

אביזר בטיחות חשוב. חרק שנכנס לתוך העין יכול לגרום לנזק גדול. המבחר כמובן עצום: משקפי שמש רגילות, שקופות, עדשות פוליקרבונט, גוגלס, וכו'. אני אישית מעדיף את אלה עם העדשות הפוטוכרומטיות שמתאימות עצמן לעוצמת האור.

כפפות

שילוב של אביזר בטיחות, נוחות ואביזר מייצר המשכיות. לחץ כפות הידיים על הגריפים מייצר יבלות שישביתו אותך לכמה ימים. במקרה של איזורים עם קוצים, כפפות מתאימות תמנענה ממך לעשות איזו שטות של היגוי שתביא לאובדן שליטה. כנס/י לפירוט על עולם הכפפות.

ציוד שכדאי

מנשא אופניים לרכב, מגני ברכיים, שלוקר, משאבת אופניים

ביגוד

אל תביכו עם חולצה של א.ב.ג.ד עבודות גבס. די. הבסיס זה ביגוד אופניים מנדף, נוח וקל משקל. מכנסיים עם כרית (טייצ או באגי), אם בחרתם בגירסת הטייצ, אז חולצה עם כיסים אחוריים לטלפון, מפתח וכו'. צבעים זוהרים. כן כן, זה לא רק עניין אופנתי, אלא גם בטיחות. מייצר בולטות גם בכביש וגם בשטח. עוד על ביגוד רכיבה.

נעליים

אין מה להשוות דיווש עם נעל ספורט רגילה לדיווש עם נעל רכיבה (קליטים או פלאט). הבדל אדיר שגם מי שחדש בתחום ירגיש. לשים לב שנעל דורשת פדל תואם: קליטים או שטוח. כנס/י לפירוט על עולם נעלי האופניים.

מיגון

הביטחון זה מרכיב חשוב ברכיבה. מיגון, מעבר להגנה שהוא מספק, גם יתן לך ביטחון להעיז טיפטיפה יותר ולהשתפר. מגני ברכיים (עם או בלי הגנה לשוק), מגני מרפקים ולמי שמכוון לאגרסיביות אז מגן גב ומגן צבי-צב. לעמוד המגנים

תיק/פאוצ' רכיבה ושקית שתיה (שלוקר)

מכניס אותם יחד כי הם תאומים שהופרדו בלידתם. רוצים לצאת לרכיבות של יותר משעה וחצי, ואתם תרצו, אז נא להצטייד בכמות מים מספקת. התיק יאפשר לכם לקחת עוד מים נוסף לבקבוק הבודד, ושקית השתיה תעשה את כל פעולת השתיה הרבה יותר פשוטה. תקפידו שלתיק תהיינה רצועות קשירה בחזה ובמותן. כל יתר הפיצ'רים (מערכת גב, אוורור גב וכו') הם בונוס.

אולר אופניים

לא תאמינו כמה שצריך את זה, גם לאלה מבינינו שלא חובבי כלי עבודה. אולר קטנטן מלא בכל מיני מברגים, מפתחות אלן, מפתחות כוכב, חולץ שרשרת ועוד כל מיני. צריך ומומלץ.

ציוד החלפת פאנצ'רים

בואו, אין מבאס מלהיתקע היכנשהו עם פנצ'ר. וזה יקרה. מעבר לכך, גם בבית לעיתים נמצא את עצמנו שמים פנימית חדשה או צמיג חדש. לא לכל דבר צריך ללכת למכנאופן. כפות חליצה לצמיג, פנימית עם חומר (חובה חובה חובה עם חומר), תולעת לתיקון טיובלס, מתאם לונטיל לניפוח בתחנות דלק (מיועד לונטיל צרפתי), בלון co2 להרמת טיובלס (סינית, אההה). יש עוד, חוסך לך.

משאבה

משאבה קטנה עם מתאם לשילדה, תמיד תהיה זמינה לך. אפשר גם לשים אותה בתיק או בכיס האחורי של החולצה אם היא ממש קטנה. למחפשי הנוחות והפינוק אפשר להצטייד במשאבת רצפה שתהיה זמינה לשימוש ביתי, או לקחת אותה ברכב.

תיק אוכף

אוכף זה מה שפשוטי העם קוראים לו כיסא. הייתי מוסיף לקטגוריה עוד תיקים ונרתיקים שמתחברים לשלדה ולכידון. אפשר לאחסן שם, אולר אופניים, פנימית, מפתחות, טלפון וכו'. ברכיבות קצרות ובינוניות, זה יאפשר לרכוב ללא תיק גב, יתרון גדול.

באפ

נראה כמו חמ-צוואר דק ומנדף. מעולה לבקרים קפואים לכיסוי האוזניים והצוואר, בירידות מהירות לכיסוי הפנים, למזיעים מבינינו לשים על הראש מתחת לקסדה. בגדול, אפשר לעשות איתו הכל. אני משתמש בו להגן על הצוואר כשאני על המנגל.

גרביים ארוכות

כן, כאלה שאפשר למשוך עד למעלה. יש קוצים, ענפים וסתם דברים ששורטים אותנו בשטח. יש גרבי אופניים שבד"כ מגיעות עד אמצע השוק. אני אימצתי גרבי כדורגל גבוהות מעל הברך, מעולה לעונת הקוצים. פרט לדקירה והשריטה מהקוץ, הוא גורם לנו לעשות שטויות בהיגוי ועוזר לנו למצוא עצמנו מרוחים בתוך ים של קוצים. גרב ארוכה תמנע את זה.

מנשא אופניים לרכב

פותח לנו עולם שלם של רכיבות. לרובנו, אין ממש שטח על יד הבית. מתקן אופניים לרכב לא רק שיעזור לנו להגיע עם האופניים לאיזור הרכיבה, אלא גם יעשה את העמסת האופניים על הרכב לאירוע פשוט, ויגרום לנו לרכוב יותר. נוסעים עם המשפחה לצימר במקום יפה? אין יותר כיף מלקום לרכיבה מדברית/גלילית/גולנית יו ניים איט. לזה נועד מנשא האופניים. עוד על מנשאי אופניים.

שמן שרשרת

כן, לא מכונאים וזה. אבל, תחזוקה מינימלית של שימון השרשרת, תשמור על הפונקציונליות של מערכת ההינע, ותעשה את הרכיבות הרבה יותר כיפיות. מומלץ.

ציוד שאפשר בלי, אך משפר חוויה

בנדנה לרכיבה, כיסוי מושב נהג, מתקן טלפון סלולרי לאופניים

מחזיק טלפון סלולרי

מתחבר לכידון/סטם/שילדה. מעולה לניווטים. מעבר לכך פחות מומלץ. תשומת הלב צריכה להיות לרכיבה ולא למסך. טלפון הוא חשוב לחילוץ ולזמינות. יכול להיות איתנו בכיסים או בתיק הגב.

בנדנה

המזיעים מבינינו יגלו שזיעה לא רק מציקה, אלא עלולה להיות מסוכנת. תחושת השריפה בעיניים תגרום למצמוץ יתר ואף לעצימה רגעית. אם כל זה קורה תוך כדי תנועה, זה כבר אירוע בטיחותי. בנדנה מנדפת שנחבשת תחת הקסדה תשפר את החוויה.

כיסוי מושב הרכב

עשוי חומר מונע רטיבות ומתלבש על כיסא הנהג. סיימתם רכיבה של שעתיים וחצי, אתם סחוטים מזיעה ומסריחים עד העצם. לא חבל שכל הטוב הזה ישאר על ריפוד הרכב?

שעון ספורט

ימדוד לכם דופק ויתן שלל סטטיסטיקות. מצויין לבקרה פיזית על עצמינו כדי לא להגיע לאזורי מאמץ לא בריאים, ומעולה לנתונים ומדדי שיפור.

הוסף הערה

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

חיפוש

עגלת הקניות

עגלת הקניות ריקה
קנה/י עכשיו