עבור לתוכן

חנות היבואן הרשמי | משלוח חינם בכל הזמנה

מנשא אופניים לרכב

איך לבחור מנשא אופניים לרכב

הקבוצה נפגשת בפארק קנדה בשבת, קבעתם לקחת את הילדים למסלול של נחל אלכסנדר, או שסתם בא לך להכניס בלו"ז רכיבה אחרי העבודה. לא, נו באמת. אל תגידו שאתם מתחילים לפרק את האופניים לגורמים ודוחפים אותם בתא המטען. מנשא טוב יעשה את העבודה.
ומה זה מנשא אופניים טוב?
מנשא אופניים מומלץ
מתקן נשיאת אופניים טוב יהיה כזה שיענה על הצורך הפרטי שלנו ויהיה בטיחותי.
הצורך הפרטי שלנו מורכב מהרבה משתנים: כמה זוגות אופניים אנחנו רוצים להעמיס על הרכב, סוג הרכב, סוג האופניים, האם אנחנו רוצים שישאר קבוע על הרכב או לפרק אחרי כל שימוש וכמובן תקציב.

כמות זוגות האופניים על מנשא האופניים

מושפעת בעיקר מכמה קבוצתיים אנחנו ברכיבות שלנו ובעיקר בדרך לנקודת היעד. ז"א, אם את רוב הרכיבות שלנו אנחנו מתחילים בנסיעה לבד ברכב עד ליעד, מנשא אופניים מומלץ יהיה כזה שיתאים לזוג בודד. אם לעיתים רחוקות נצטרך להעמיס יותר מזוג אחד, מומלץ להחזיק בנוסף מנשא לרכב שמתאים להעמסת כמה זוגות אופניים. לא לוותר על המנשא הבודד. הוא מאופיין בנוחות שימוש ויעזור לנו להגביר את כמות הרכיבות שלנו.
אם לרוב הרכיבות שמתחילות ברכב, אנחנו מעמיסים יותר מזוג אחד, מומלץ להחזיק מנשא בעל יכולת העמסה של יותר מזוג אחד. ואם רוב הרכיבות האלה תהיינה עם 3 זוגות ומעלה, מומלץ להחזיק לשם כך מנשא קבוע.

האם נפרק את מנשא האופניים לאחר שימוש או שיהיה מחובר לרכב כל הזמן

אם אנחנו מעמיסים את האופניים על הרכב כמעט כל יום, אנחנו לא נפרק את המנשא מהרכב בכל פעם. המנשאים הקבועים יהיו עדיפים בכזה מקרה. מנשאים קבועים יהיו בעיקר על הגג או כאלה שמתחברים לוו הגרירה. כמו כל דבר בחיים, גם למנשאים אלה יתרונות וחסרונות ובשביל זה, הכנתי לכם פוסט מפורט של סוגי מנשאי אופניים.

קיבוע האופניים למנשא

יש מנשא אופניים מקובע לרכב, יופי. עכשיו צריך להניח עליו את האופניים ולקבע אותם למנשא. פעם היו גומיות חזקות שקרעו לנו את האצבעות. למזלנו, היום גם בתחום הזה יש הרבה שיפורים. יש שלל פטנטים של קשירת האופניים עם כל מיני מוטות ורצועות חביקה למיניהן. מציע שתבררו לפני הקניה כמה זה פשוט או לא לקשור את האופניים למנשא. אני אישית מעדיף את טכניקת הקשירה עם רצועות: פשוטה לקשירה ולניתוק ומקבעת בצורה מושלמת.

בטיחות מנשא האופניים

הכל טוב ויפה, אבל אם כל הגישעפט הזה לא מקובע לרכב כמו שצריך, מה זה שווה? אז זה הבסיס. המנשא צריך להיות מקובע כמו שצריך לרכב. זה לא משנה אם הוא מנשא תליה, מנשא גגון או מנשא אופניים לוו גרירה. הקיבוע צריך להיות מושלם. מה זה מושלם? כזה שמאפשר לנו לנהוג בראש שקט ולא לחשוב לפני כל סיבוב מה קורה עם האופניים. אם העיניים שלנו יותר מידי במראה האחורית, כנראה שבחרנו מנשא לא מתאים. לא להתפשר! מנשא של מותג שהתמחותו היא מנשאי אופניים תמיד יהיה עדיף על מוצר מדבקה. שימו לב, מעבר לפונקציונליות שלו, זהו פריט בטיחותי.

לסיכום

הצרכים שלנו יגדירו מה מתאים לנו. רוכבים שמעמיסים את האופניים 4 פעמים בשבוע ויותר, יעדיפו מנשאים מקובעים. רוכבים שבד"כ מעמיסים זוג אחד על הרכב יעדיפו מנשא אופניים בודד, יחד עם מנשא גיבוי. רוצים ללמוד עוד? כנסו לפוסט סוגי מנשאי אופניים.

הוסף הערה

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

חיפוש

עגלת הקניות

עגלת הקניות ריקה
קנה/י עכשיו