עבור לתוכן

חנות היבואן הרשמי | משלוח חינם בכל הזמנה

ציוד גלישה וסאפ

ציוד הכרחי לגולש/ת גלים מתחיל/ה

השתכנעת, בשכל, להתחיל לגלוש גלים. את/ה מנסה להכין תקציב בראש וזה לא נגמר. הפוסט יעשה לך סדר בציוד הגלישה הדרוש.

במיוחד בשבילך, בנינו את הקטגוריות הבאות:

  • ציוד שאי אפשר בלעדיו: גלשן, ליש, חרבות, שעווה
  • ציוד חובה: אסטרודק/גריפ, חליפת גלישה (אם רוצה לגלוש בחורף)
  • ציוד שכדאי: חולצת גלישה לייקרה, מכנסי גלישה בגד ים, קרם הגנה חזק, מסרק שעווה, כובע גלישה, כיסוי גלשן
  • ציוד שאפשר בלי אך משפר חוויה: כובע חורף, גרבי גלישה, בוטיז, כיסוי מושבי רכב, מגבת פונצ'ו, מנעול חיצוני למפתח רכב, מתלה קיר לגלשן
  • ציוד לאימון על "יבש": באלאנס בורד, סקייטסרף
  • ציוד שאפשר בלי: כפפות קרום אצבעות, חרב עם מדחף ממונע, מקלחת מים חמים ניידת ועוד הפתעות..........

ציוד גלישה שאי אפשר בלעדיו

גלשן גלים

איך תגלשו בלי? :-)

גלשן זה עולם ומלואו שדורש הרחבה. אם את/ה כאן, מניח שאת/ה בתחילת הדרך, ולכן גלשן סופט הוא האופציה המועדפת. כנס/י לבחור את גלשן הסופט שיתאים לך

ליש לגלשן

הרצועה שמחברת את הגלשן לרגל של הגולש/ת. נחוץ כדי שהגלשן לא יברח לך אחרי כל אירוע נפילה ממנו. הליש מאפשר לך לגלוש בהנאה ולא להיות עסוק/ה בחיפוש הגלשן במים וגם כמובן נותן מימד בטיחות - מונע מהגלשן לפגוע בגולשים אחרים ומשאיר אותך מחובר/ת לאמצעי ציפה במים.

ליש לגלשן

כלל האצבע בלישים זה להיות צמוד לאורך הגלשן. גלשן גלים במידה של עד 6 פיט, יבוא עם ליש 6 פיט. גלשן סופט 8 מומלץ שיגיע עם ליש 8 פיט וכן הלאה. בד"כ יצויין מה עובי המיתר של הליש (6-8 מ"מ). ליש עבה, לרוב יהיה חזק יותר, אך בעל מקדם חיכוך גבוה יותר במים. גלשני שורט, פיש, פאנבורד וסופטים עד 8, יכולים בכיף להסתדר עם הגרסה הדקה ויהנו מפחות חיכוך (ליש קומפ comp). חפש/י בפירוט המוצר לאיזה גובה גלים הליש מיועד ואל תשכח/י שאנחנו גולשים בים התיכון ולא בטהיטי.

מאפיינים נוספים - יכולת סיבוב (swivel). שימו לב שיש שני אלמנטים כאלה. אחד באיזור החיבור לגלשן והשני באיזור רצועת החיבור לרגל. זה הכרחי כדי למנוע גלגולים של הליש ופחות הסתבכות ברגל. אין מבאס מלהיות על גל מושלם כשהליש תקוע בין האצבעות.

שימו לב היכן הליש מתחבר לרגל. חיבור קרסול או חיבור ברך. גולשי לונגבורד או סאפ שמתכוונים לעשות הליכה על הגלשן ו hang 5 או hang 10, ישתמשו בחיבור ברך. כל היתר בחיבור קרסול.

כפי שצויין, הליש הוא גם אביזר בטיחותי. אנחנו מאוד נעריך את הגלשן אם יהיה קרוב אלינו, בייחוד כשהים גבוה. לכן מומלץ לרכוש ליש ממותג גלישה מוכר שאנחנו סומכים על איכות מוצריו. כנס/י לבחור ליש מקצועי

חרבות לגלשן

לטובת שליטה בגלשן צריך לייצר אחיזה על פני הים, באמצעות חרבות הנמצאות באופן קבוע תחת פני הים. חרבות הן אביזר חובה, לא ניתן לגלוש בלעדיהן.

חרבות לגלשנים מגיעות בכמה תצורות (סט-אפים):

ט'ראסטר - 3 חרבות. קוואד - 4 חרבות. טווין - שתי חרבת. סינגל פין - חרב אחת. וישנם גם שילובים מיוחדים.

בית החרב:

התקן חיבור החרב לגלשן, יש כמה כאלה. חיבור סופט, FCS, ו- FCS2, פיוצ'רז, ובית חרב מרכזית לונגבורד/סאפ. לפני קניה, חשוב שתבינו איזה בית חרב יש בגלשן שלכם. לא בטוחים? תרגישו חופשי לפנות אלינו במייל/טלפון/וואטסאפפ. לפניה בנושא בית החרב.

חרבות לגלשן futures

מידת החרב:

סטים של חרבות מגיעים במידות סטנדרטיות של S, M, L. חרבות מרכזיות לסאפ/לונגבורד תגענה במידות אינצ'ים. כלל אצבע למי שלא ממש יודע מה הוא צריך - מידה M ל-סט חרבות, ומידה זהה לגלשן בסאפ/לונגבורד. לדוגמא - לונגבורד אורך 9 פיט, עם חרב 9 אינצ'.

החומר ממנו עשויה החרב לגלשן:

חרבות עשויות משלל חומרים. יש כאלה מחומרים פלסטיים, במבוק או תערובת של חומרים תעשייתיים חזקים ועמידים (שילוב של אפוקסי, פיברגלאס וקארבון). מה כדאי לך? עניין של מיומנות ותקציב. החרבות הפלסטיות הן הזולות, ככל שמערבבים יותר חומרים עולה המחיר. כנס/י לבחור את החרבות לגלשן שלך.

שעווה לגלשן

אי אפשר לגלוש ללא שעווה. הגלאס של הגלשן (שכבת הציפוי היפה שלו) חלק מאוד, לכן מורחים שעווה כדי לייצר אחיזה לכפות הרגליים.

חשוב להתאים את השעווה לעונה. בארץ משתמשים ב 3 סוגי שעווה: קיץ, עונת מעבר וחורף. על האריזה יש פירוט על טווח טמפרטורת המים הרלוונטי. זה חשוב. בחורף שלנו טמפרטורת המים מגיעה ל 16-17 מעלות. שעוות קיץ לא תחזיק מעמד על הגלשן, האחיזה שלנו תהיה פחות טובה משמעותית, וסשן הגלישה יהיה מבאס.

מומלץ למרוח שעווה גם על גלשני סופט.

ציוד גלישה חובה

אסטרודק/גריפ

משטח גומי מחוספס שמודבק על חלקו האחורי העליון (טייל) של הגלשן. האסטרודק מייצר לרגל האחורית אחיזה מקסימלית בכל זויות הלחיצה של כף הרגל. למה דווקא מאחור? זו הרגל שמשקיעה יותר כוח בזמן שאת/ה על הגל.

הגריפ מגיע כמדבקה גדולה, בד"כ יהיה בשניים או שלושה חלקים, כדי להתאים לכל צורה של גלשן.

מומלץ להדביק אסטרודק על גלשני שורט, פיש וגם פאנבורדים. כנס/י לבחור אסטרודק שיתאים לגלשן שלך

חליפת גלישה

מי שרוצה לגלוש בחורף חייב חליפת גלישה. כן, אתם תרצו. כשמתאהבים בספורט הזה, רוצים להרוויח כל סשן אפשרי. ולא פחות חשוב - בחורף יש פה גלים איכותיים דבששש. נחזור לחליפה. כשטמפרטורת המים יורדת מ 24 מעלות, הקור מתחיל להיות משמעותי. זה הזמן לעבור לפתרונות הביניים (וסט גלישה, חליפה קצרה וכו'). כשהטמפרטורה יורדת מ 21 מעלות מגיע הזמן לעבור לחליפה ארוכה. חבל לנסות להיות גיבורים. להיכנס למים בחורף בלי ציוד שומר חום, זה לא תענוג גדול, אבל אפשרי. הבעיה, שאי אפשר לשהות יותר מ 10 דקות במים, ומתישהו זה גם הופך להיות מסוכן. לכן, שחרר/י משחקים ותתארגן/י על חליפת גלישה.

לפני שקונים חליפת גלישה, חשוב להבין על מאפייני המוצר. כנס/י כדי ללמוד איך לבחור חליפת גלישה

ציוד גלישה שכדאי

חולצת גלישה לייקרה

מומלץ להיות במים עם כמה שפחות ציוד וביגוד. פחות דברים להסתבך איתם וכמובן פחות משקל. חולצת לייקרה מייצרת לנו את המינימום הדרוש בנושא הביגוד. צמודה לגוף, גמישה ולא פוגעת בתנועה, ספיגת המים שלה מינימלית לכן גם לא שוקלת הרבה.

חולצת הגלישה תגן על הגוף מפני שפשופים מהגלשן וממגע לא נעים עם השעווה (יחד עם תלישת שיער) ותספק הגנה מפני השמש - רוב החולצות תספקנה הגנה של 50 SPF ומעלה. מומלץ לשים לב אם יש צווארון גבוה להגנה על העורף.

לאחר השימוש, לשטוף עם מים מתוקים ולייבש בצל. כשהאלסטיות של החולצה מתחילה להיפגע, זה הזמן להתחדש באחת נוספת.

מכנסי גלישה בגד ים

המשלים של חולצת הלייקרה. מומלץ לגלוש עם בגד ים שמוגדר כמכנס גלישה. הוא יהיה בעל עמידות גבוהה לחשיפה לשמש ולמי ים. יהיה עשוי מבד לא סופג ועם אלסטיות קלה. הסגירה תהיה עם סקוץ' או שרוך או שניהם. כך שהמכנס ישב עלינו טוב ונוח, ולא יהיה אבזם שיעשה נזק לגלשן. בד"כ גם יהיה כיס עם שרוך אבטוח, לטובת מפתח רכב.

לאחר השימוש, לשטוף עם מים מתוקים ולייבש בצל.

קרם הגנה מהשמש

ושיהיה אחד חזק. לא אכביר במילים על נזקי השמש. תצטיידו בקרם מתאים. יש היצע גדול בשוק של קרמים המיועדים לגולשים/ות. הם יהיה בעלי מקדם הגנה גבוה, ומאוד סמיכים בתחושה, כך שיחזיקו מעמד על הפרצוף והצוואר לאורך כל הסשן.

כובע גלישה

יגיע עם רצועת שנקשרת תחת הסנטר (כמו קסדה). הרצועה מאפשרת לנו להיות חופשיים מדאגה לנפילת הכובע. גם אם הוא יפול מהראש, עדיין ישאר לנו על הצואר. לשים לב שהרצועות אינן מכסות את האוזניים. פגיעה בשמיעה תוביל לירידת ביטחון.

כובע גלישה לקיץ

מסרק שעווה

תפקידו לחרוץ בשעווה שנמצאת על הגלשן ו"לפתוח" אותה. כך מקבלים שעווה דביקה שרק מחכה לכפות הרגליים שלנו. המהדרין, מורחים שעווה ומסרקים אותה, לפני כל סשן. לרוב המסרקים יגיעו גם עם שפכטל קטן, שבבוא העת, יעזור לנו להוריד את השעווה מהגלשן (בד"כ בחילופי עונות).

כיסוי גלשן

ישנם שלושה סוגי כיסויי גלשנים: כיסויי גרב לגלשן, תיקי גלשן פשוטים ליומיום ותיקי גלשן (קייס גלשן) לטיסות ונסיעות ארוכות. רצוי שיהיה לך משהו לשימוש השוטף. כיסוי גרב או תיק גלשן פשוט יגנו על הגלשן מפני מכות קטנות ומעצבנות שעושות פיצוצים קטנים. כשמתניידים עם הגלשן באוטו, אופניים או תחב"צ, תמיד הוא חוטף מכות. הכיסוי יגן על הגלשן גם כשמאחסנים אותו בבית.

כיסוי גרב לגלשן

יש טיול גלישה באופק? רצוי מאוד להצטייד בקייס גלשן לטיסות, שמתאים לגודל הגלשן. קייס גלשן (תיק נשיאה) יהיה עם הגנה משמעותית כדי לאפשר לגלשן לשרוד בבטחה העמסה ופריקה מהמטוס.

ציוד גלישה משפר חוויה

ציוד חורף משלים - כובע גלישה חורף, גרבי גלישה, כפפות גלישה

תזכורת לגבי ציוד שיהיה עלינו במים בזמן הסשן - המינימום הדרוש. אם את/ה מאלו שקר להם וסשן בחורף אינו חוויה חיובית. מומלץ להוסיף אביזרי חימום מעבר לחליפה. כובע גלישה שגם מכסה את האוזניים עושה פלאים לתחושת החום, אם תוסיפו לזה גרבי גלישה אז בכלל. ואם תצרפו גם כפפות גלישה, אתם לא תצאו מהמים. מה שכן, שימו לב שאתם מצליחים לתפוס גל עם כל הסחורה הזו על הגוף. סדר התרומה לחוויה עם כמה שפחות פגיעה ביכולת הגלישה הוא: כובע גלישה חורף, גרבי גלישה, כפפות גלישה. תעשו את השיקול שלכם.

בוטיז - נעלי ריפים

הכלאה בין גרבי גלישה לנעליים. יהיו עשויים מניאופרן, רצועות וולקרו (סקוץ') וסוליית גומי. הבוטיז יאפשרו לכם ללכת בביטחה באיזורים מסולעים כשנכנסים ויוצאים מהים, ולהוריד רגליים לקרקע ללא חשש, היכן שהקרקע מסולעת. אם הקרקע המסולעת מייצרת אצלכם חוסר ביטחון, הבוטיז יספקו לכם מרכיב בטיחות חשוב, יוסיפו לביטחון שלכם וישפרו את הסשן. כמו כל תוספת ציוד, זה ירגיש שונה מלגלוש יחף. הם נוטים לצבור קצת מים, מוסיפים משקל ועשויים לגרום לנו לגלוש טיפה שונה.

כיסוי מושבי הרכב

חלק מהחוויה, זה גם להשאיר את הרכב שלנו נקי ומריח טוב. מגבות אינן מבודדות מפני מים. ומושבי רכב שסופגים מים באופן תדיר מתחילים לייצר ריח מסריח שלא יוצא לעולם. כיסוי יעודי למושב הרכב עם שכבת שעוונית, ימנע מהמושבים להירטב גם אם יושבים עליהם בחורף עם חליפת גלישה רטובה. פתרון פחות נוח, אך עושה את העבודה - כיסוי שעוונית של מיטת תינוק.

מגבת פונצ'ו גלישה

כמה פשוט ככה אפקטיבי. מגבת פונצ'ו ארוכה, גם תנגב אותנו, גם תחמם בחורף כשיש רוח מקפיאה על חליפה רטובה, וגם תאפשר לנו להחליף בגדים בחוץ בלי להיחשף.

מנעול חיצוני למפתח הרכב

מאפשר להיכנס למים בראש שקט, כשאנחנו יודעים שהרכב נעול והמפתח שמור. את המחבוא של מתחת לגלגל כבר למדו :-) המנעול יכול להכיל שלט רכב בתוך קופסא מוגנת ממים וכמובן נעולה. כך שניתן לתלות אותו בצורה נעולה בכל מקום. לפני קניה, רצוי למדוד ששלט הרכב שלכם אכן נכנס לקופסא.

מתלה קיר לגלשן

חלק מהחוויה זה גם אחסון הגלשן בצורה שתשמור עליו ושיהיה לנו נוח לקחת אותו ולהחזיר אותו. נוחות וביטחון באחסנה ובהובלה, תגרום לנו לגלוש יותר. לא תאמינו כמה זה משמעותי. אם יש עיצוב מעניין על הגלשן, מתלה יפה יציג אותו לעולם. כנס/י לבחור מתלה קיר לגלשן שלך

ציוד גלישה לאימון על "יבש"

באלאנס בורד, גלשן איזון

מתקן אימון שנועד לשפר מיומנויות שיווי משקל. מורכב משני חלקים: גלשן קטן מעץ וגליל עליו מונח הגלשן. המטרה לנסות להתייצב עם הגלשן על הגליל. מתקן אימון נהדר לתרגל שיווי משקל ולחיזוק שרירי הליבה. למתחילים/ות בעולם הגלישה, הבאלאנס בורד מקצר משמעותית את נושא ההתייצבות על הגלשן. כנס/י לבחור גלשן איזון.

גלשן איזון באלאנס בורד

סרפסקייט, סקייטבורד מדמה גלישה

סקייטבורד קרוזר בעל צירים עם יכולת תמרון רחבה במיוחד. התחושה בעת הגלישה על הסרפסקייט מזכירה מאוד את התחושה בעת גלישה על גל. בזכות הצירים שלו, ניתן לייצר עם הבורד הזה, פניות חדות עם תנועות זהות לאלו שעושים בזמן גלישת גלים. לכן זהו כלי נהדר לאימון על "יבש". מה גם, שעל הסקייטסרף יש לנו אורך גל שלא נגמר, בניגוד ל 5-10 שניות שיש לנו בגל אמיתי בים. כלי מצויין לאימון לגולשים בכל הרמות. כנס/י לבחור סקייטבורד מדמה גלישה.

 סקייטבורד מדמה גלישה קארבר סרפסקייט

הוסף הערה

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

חיפוש

עגלת הקניות

עגלת הקניות ריקה
קנה/י עכשיו