עבור לתוכן

חנות היבואן הרשמי | משלוח חינם בכל הזמנה

תחזית גלים ומצב הים - מקורות מומלצים

תחזית גלים ומצב הים - מקורות מומלצים

ריכזתי בשבילכם/ן כמה מקורות מידע מומלצים וזמינים של תחזיות גלים. כדי להבין איך לקרוא אותם, כנסו לאיך להבין את הנתונים בתחזית הגלים.
אתר ישראלי 100% שפותח ע"י יניב ליבוביץ האלוף. הישראליות שלו חשובה כי כל המידע מונגש לנו הגולשים הישראלים, לא רק בשפה, אלא בייחוד בתרגום התנהגות הים הייחודית לאגן המזרחי של הים התיכון. אפשר למצוא שם תחזית גלים ורוחות, תחזית לאיכות הגל לגלישה, ולא פחות חשוב - מידע לגבי נתונים בפועל (לא תחזית) של שעות אחרונות. הכל בתצוגה מאוד נוחה ועוד שלל אפשרויות למתקדמים. מקור מומלץ!
תחזית גלים ומצב הים
המג'יק בפי העם, מקור מידע פופולרי נותן תחזית לכל המשתנים המובילים (גלים, רוח,גיאות/שפל כיוון וכו'), יש מספר מצלמות חוף בחלק מהחופים וקיימת גרסת פרימיום עם תחזית לשבועיים.
מקור המידע הפופולרי בעולם, ספקי התחזיות הרשמיים של ה World Surf League. פרסו מס' מצלמות חופים בארץ. גם פה יש גרסת פרימיום בתשלום.
הגורו של הרוחות. חפשו את התחנה הקרובה לחוף שלכם וצללו לנתונים.
תחזית רוחות
ישראמר בשפתנו. מפת תחזית גלים שמאפשרת לראות את התפתחות הסוול בכיוון החופים שלנו. אינטראקטיבי, אפשר לשחק עם המועד שמוצג במפה.
מפת תחזית גלים, אפשר לראות את התפתחות הסוול בכיוון החופים שלנו. מפה אינטראקטיבית.
מפת תחזית גלים, אפשר לראות את התפתחות הסוול בכיוון החופים שלנו. מפה אינטראקטיבית.

דגימות רוחות של השירות המטאורולוגי

מפת דגימות שעתיות של כיוון ועוצמת הרוח לפי התחנות הפרוסות בארץ. ניתן לבחור להציג מדדים נוספים (טמפ', לחות וכו')

התחזית של בועז דיין

ממליץ לקרוא את התחזית הכללית. לא רק מספרים, ממש לקרוא :-) ככל שתדעו לסנכרן בין המידע פה לבין אפליקציות הגלים, תבינו טוב יותר את תחזיות הגלים.
יש תחזית טובה וחסר לכם ליש או סט חרבות? כנסו לאזור הגלישה

הוסף הערה

Popup

Use this popup to embed a mailing list sign up form. Alternatively use it as a simple call to action with a link to a product or a page.

Age verification

By clicking enter you are verifying that you are old enough to consume alcohol.

חיפוש

עגלת הקניות

עגלת הקניות ריקה
קנה/י עכשיו